viernes, 7 de mayo de 2010

PAU MARTÍNEZ JOVÉ

L'escriptor Pau Martinez ha elaborat un poema agraint als companys que li han donat suport aquests dies que ha estat ingressat a l’hospital.


MOLTES GRÀCIES



Amics, amigues, i professors,


us escric quatre ratlles,


ben divertides, amb il·lusió,


admiració, i plenes d’alegria.

 
Gràcies per ajudar-me,


en pena i alegria,


sou els millors amics que he tingut mai,


i jo, sense vosaltres, no viuria.


Ens hem molestat, i enfadat,


però sobretot divertit i ajudat,


no us entristiu si jo no hi soc,


que ja ens veurem, d’aquí a poc.


Gràcies als que m’heu visitat,


i als que no heu pogut també,


perquè un trosset de cor,


vosaltres sempre m’ocupareu.

 


Aquest poema ja s’acaba,


m’heu donat una alegria,


què és la de viure cada dia


al vostre costat.


Pau

No hay comentarios: